DÍA DA DIVERSIDADE FUNCIONAL

O 3 de decembro celebramos o Día da Diversidade Funcional. O alumnado, segundo o seu nivel, traballou con diferentes materiais. En xeral, o alumnado máis novo traballou o conto "Un mar de color", sacado do blog Aula Apoyo Integración. O alumnado dos cursos máis altos traballaron o corto "Nobody is normal".

Algunhas aulas puideron ver por dentro como é un centro específico, contado polos propios usuarios do centro. Foi un video breve pero moi interesante.

E como actividade central, decoramos a cortiza da entrada principal para realizar este photocall entre todo o alumnado do cole,  co lema "Baixo o mesmo paraugas", como símbolo da inclusión.

Enlace para acceder á galería de fotos onde están aloxadas as fotos do Día da Diverdidade Funcional