Skip to Content

Blogues

ATENCIÓN

PARA SABER MAÍS

Desenvolvemento evolutivo da atención (Preescolar).

Desenvolvemento evolutivo do autocontrol (Preescolar).

Desenvolvemento evolutivo da atención. Rafa Guerrero (2020): Cómo estimular el cerebro del niño. Sentir

Dilixencias xerais sobre a atención.

Apuntes xerais xobre a atención. Marián Rojas Estapé (2024): Recupera tu mente, reconquista tu vida. Espasa

Síntomas inatención, hiperactividade e impulsividade. DSM-V

Protocolo TDA-H Consellería de Educación.

PARA A ESCOLA

Exercicos de atención e memoria. Rafa Guerrero (2020): Cómo estimular el cerebro del niño. Sentir.

Actividades para estimular a atención. Julia García Sevilla (2013): Cómo mejorar la atención del niño. Pirámide

Pautas Xerais. Departamento de Orientación.

PARA AS FAMILIAS

Pautas Xerais. Departamento de Orientación.

Alumno con TDA - ADANA. 

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

La capacidad de atención del ser humano está hecha para estar en una sola cosa, en el aquí y en el ahora. En el presente eterno” Mario Alonso Puig

"¿Y qué puede trastornar de algún modo en la normalidad el cómo desplegamos atención a lo que hacemos? Pues en gran medida, una parte esencial, el modo en como vivimos. A día de hoy vivimos todos sometidos a una sobresaturación continua de actividad. La capacidad atencional del ser humano es muy limitada, muy limitada. La memoria más inmediata dura pocos segundos y, a pesar de ello, vivimos con el teléfono, los niños, el no sé qué… Es imposible. Es decir, atendiendo a cómo funciona un cerebro normal y cómo funciona la memoria, lo más normal del mundo es que se nos olviden una infinidad de eventos porque nunca jamás los hemos aprendido". Saúl Martínez Horta

 

33 RAZÓNS PARA LER

A lectura é unha das actividades máis enriquecedoras que podemos desenvolver. A continuación, presentamos 33 razóns polas que ler é tan importante e beneficioso:

 

TÁBOA VELOCIDADE LECTORA

DIFICULTADES DE APRENDIZAXE

PARA A AULA

 

 

PARA A FAMILIAS

MODELOS EDUCATIVOS

AMBIENTE FAMILIAR

Moitos pais e nais non son conscientes de que, cando discrepan sobre como educar aos seus fillos, están creando un ambiente familiar competitivo. Os país e nais que están de acordó en como educar aos seus fillos están creando un ambiente familiar colaborador.

CREAR UNHA BOA AUTOESTIMA

TODO TEN UN COMEZO...VIAXE A CÓRDOBA

Como todo ten un comezo...non vos perdades este vídeo no autobús de camiño a Córdoba co alumnado de sexto.

Na galería están as fotos da viaxe que vos traerán moitísimos recordos. Esperemos que vos gusten!

Picade na ligazón e tedes o acceso:

https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipgalan/galeria/thumbnails.php?album=159

SUSPENSIÓN XOGOS DE AUGA

Estimadas familias, 

Dadas as condicións meteorolóxicas adversas suspendéronse os xogos de auga. Aínda así, o alumnado puido desfrutar doutros xogos dentro do pavillón e no patio de Infantil.

 

FELIZ VERÁN E FELICES VACACIÓNS!!!

 

Distribuir contido


by Dr. Radut