PUNTO LARANXA

QUE É O PUNTO LARANXA?

É un espazo para que o alumnado poida comunicar situacións de acoso escolar de xeito anónimo, tanto en formato papel (caixa situada no hall de E. Primaria) como en formato dixital (páxina web do centro).

As comunicacións realizadas a través do formulario irán a un enderezo habilitado para a coordinación de convivencia do colexio.

POR QUE USALO?

• Porque che permite expresar o que che está a acontecer sen medo a represalias.
  • Porque a túa denuncia será escoitada e tomaranse medidas para axudarche.
  • Porque non tes que sufrir en silencio.

COMO FUNCIONA O PUNTO LARANXA?

Se estás a sufrir acoso ou ciberacoso escolar ou coñeces algún posible caso, axúdanos a paralo!

1. Escribe de maneira anónima a túa mensaxe nun lugar onde te sintas seguro/a.
  2. Localiza o Punto Laranxa no teu centro (hall de E. Primaria.)
  3. Deposita na caixa do Punto Laranxa a túa mensaxe (esta caixa só pode ser aberta polo equipo docente encargado de loitar contra o acoso escolar no teu centro).

Lembra que tamén podes achegar a túa mensaxe a través do Punto Laranxa Virtual  que tes no lateral dereito da páxina web do colexio.

LEMBRA!

• O Punto Laranxa é anónimo.
  • A túa denuncia será tratada con confidencialidade.
  • Hai persoas que te queren e te apoian.
punto laranxa.pdf187.88 KB