Admisión de novo alumnado no curso 2013-14

O pasado venres 15 de marzo publicouse no DOG, a nova Orde que regulará o proceso de admisión de alumnado nos colexios públicos e   concertados. E por isto que comunicamos as familias interesadas en matricular aos seus fillos-as neste Colexio que entre o 5 e o 17 de abril poderán entregar a solicitude de praza debidamente cumplimentada, na secretaría do Centro. Tamén lembramos a todas as familias, con alumnado matriculado no Colexio, que teñen garantida a praza escolar, sempre que non soliciten praza noutro centro no que resultaran admitidos. A continuación aportamos documentos de inerese para este proceso de admisión.

- SOLICITUDE (anexo II) O DATO IPREM CORRECTO É O DE 6390,13 EUROS

- INSTRUCCIÓNS E VACANTES

- PLANO DE ZONAS DOS COLEXIOS PÚBLICOS

- RELACIÓN DE RÚAS DO ÁMBITO DE INFLUENCIA DESTE COLEXIO

- HORARIO DE SECRETARÍA PARA ENTREGA DE SOLICITUDES

- INSTRUCCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL

- INSTRUCCIÓNS DA XEFATURA TERRITORIAL

- O COLEXIO ASIGNARÁ UN PUNTO A TODAS AS SOLICITUDES QUE SOLICITEN EN PRIMEIRO LUGAR UN CENTRO PÚBLICO.