COMEDORES ESCOLARES CURSO 2018-2019

INSTRUCCIÓN 1/2018 DO 4 DE XUÑO SOBRE FUNCIONAMENTO DOS COMEDORES ESCOLARES PARA O CURSO 2018-2019.

- Beneficiarios/as: Alumnado de Educación Infantil e Primaria.

- Impresos de solicitude: Anexo II Modelo de Autodeclaracións e Especificacións. Enviados ó alumando. Única solicitude por unidade familiar.

- Prazos e lugar de presentación: antes do día 12 de setembro (preferiblemente entre os días 16 e 28 de xuño e 3 e 7 de setembro) na dirección do centro.

- Cálculo da renda: Exercicio fiscal 2017.

- Documentación a presentar: En caso de non facer declaración da renda, deberá presentar un certificado de ingresos da Axencia Tributaria ou, no seu defecto, doutro organismo que acredite a situación co fin de beneficiarse da gratuidade.

En caso de facer declaración da renda e cumprimentar as casiñas correspondentes, xunto coa autorización á consulta de datos, non terá que presentar ningunha documentación.