PLAN DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO COVID

Plan de Adaptación ao contexto COVID

Este plan actualizarase a medida que a situación do centro vaia cambiando, como é a organización de certos espazos que, ata que finalicen as obras de mellora da eficiencia enerxética na que estamos inmerso, non podemos empregar.

Este Plan foi presentado ante o Consello Escolar do pasado día 14 de setembro.

Plan de Adaptación ao contexto COVID do CEIP do Carballal

Anexo 1: Protocolo de limpeza

Anexo 2: Control dos aseos

Anexo 3: Control da ventilación

Anexo 4: Protocolo Plan Madruga

Anexo 5: Protocolo Comedor Escolar

Anexo 6: Protocolo Piscina 6º EP

Lembren que é PRECISO que nos remitan por o alumnado os modelos de Declaración responsable e o Modelo de Protección de Datos e Autorización de uso de imaxe(Poden descargalo no apartado autorizacións)

Modelo de Declaración Responsable

Este Modelo de Declaración Responsable fai referencia á realización dunha enquisa diaria de autoavaliación clínica do COVID 19. Esta enquisa NON é para traer ó centro, é para que todas as mañás a realicen na casa e, de ser o caso, porse en contacto co centro de saúde e informar ó centro.

Deixamos aquí a Enquisa.

Enquisa de Autoavaliación clínica do COVID 19