Publicación das listaxes Provisionais de admisión de alumnado para o curso 2020-2021

NOTA ACLARATORIA: a listaxe publicada na secretaría do centro é a listaxe do baremo das solicitudes de admisión presentadas. Dispoñen de 3 días hábiles para presentar as alegacións que consideren de non estar conforme co baremo publicado.

Publicouse o listado provisional de admisión para o curso 2020-2021 na secretaría do centro.

En cumplimento coa normativa de Protección de datos, a listaxe provisional está dispoñible para as persoas interesadas nas dependenzas do centro, non pudendo dar información sobre o mesmo por ningunha vía que non sexa a presencial, agás aquelas familias que realizasen a solicitude mediante a aplicación admisión alumnado, que poderán consultala empregando o código de solicitude.

Segundo as intruccións do DOG :Acordo sobre o restablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/21.

(cliclando na imaxe ou na palabra destacada acceden ó DOG)

Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

Para calquer dúbida, poden porse en contacto co centro nos teléfonos:

886 15 13 57 ou  886 15 13 59 en horario de 09:30 a 14:30h