Novas da semana

Estimadas familias vos informamos de:

• Este xoves 13 de xuño non haberá clase por ser festivo local, San Antonio da Agualada.
  • Este venres 14 de xuño iremos de excursión a Santiago de Compostela.

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed.Primaria acudirán ás pistas de atletismo e contaremos con xuíces profesionais e adestradores de atletismo que nos ensinarán o funcionamento das distintas probas e organizarán algunhas para que nós poidamos participar.

O alumnado de Ed.Infantil, 1º e 2º de Ed.Primaria irá ao MUPEGA (Museo Pedagóxico Galego) e logo encontrarase co resto nas pistas de atletismo.

Comeremos todos xuntos na Cidade da Cultura e regresaremos ao colexio.

Horario de saída: 9:45h, polo que haberá servizo de transporte regular.

Horario de regreso: ás 18:00 h aproximadamente, polo que as familias terán que vir a recoller aos nenos/as.

Queremos lembrarvos da necesidade de que os nenos e nenas veñan con roupa e calzado cómodo, protección solar, merenda para medio día e un botellín de auga. O centro aportará bocadillos, auga e froita para a comida.