Eurotrips é un proxecto onde aprenden a xestionar un orzamento de 48.000 euros (matemáticas) para rastrexar unha viaxe imaxinaria dun mes a través de 24 capitais europeas (sociais). O resultado está escrito sen límite de lonxitude no seu caderno de viaxe LC ou LG e montado de xeito creativo nos seus diarios (plástica)
Este proxecto nace para celebrar a nivel clase o Día de Europa, pero que imos alongar no tempo dadas as características do mesmo.
Este tipo de dinámicas buscan acadar unha aprendizaxe significativa por parte dos nenos e nenas, traballando dun xeito inclusivo e integrador, onde cada un resolve o desafío proposto segundo as súas habilidades e xestiona un ambiente de aprendizaxe persoal. Non hai dous Eurotrips iguais, pero todos son igual de estupendos.
Tamén é difícil imaxinar a estes estudantes de 8 e 9 anos que se enfrontan a unha proba tradicional para medir os seus coñecementos. Moitos dos que escriben estes cadernos documentándose, atopando sentido no que fan, expresándose nunha lingua de forma competencial, deixarían a páxina en branco antes dun exame de preguntas pechadas e asépticas, sen relación con outra realidade que a do libro de texto. .
Non obstante, con metodoloxías coma esta, utilizan o manual como fonte documental: o consultan para coñecer climas, reloxos, regras ortográficas e expresión escrita. Calquera cousa vai resolver o desafío proxectado, cuxa "axenda oculta" non é outra que xestionar os recursos de forma creativa, sen outra axuda que a que proporciona o profesor ou, coa súa guía, o teléfono móbil na aula.
E é que, aínda que unha das principais motivacións da organización por áreas é mellorar a transición primaria / secundaria, a creación dun "fondo" para traballar competentemente nun curso onde se establecen rutinas, as dinámicas son melloradas, que acompañarán aos nenos e nenas durante toda a súa etapa educativa.
Con Eurotrips combinaron moitos coñecementos, pero tamén aprenderon a preparar dossieres, a escribir un diario, a buscar información, a expresarse no seu idioma. E todo isto cun único obxectivo: capacitar aos nenos e nenas para que cheguen a onde necesitan.
O primeiro destino é Paris!!!
Adxunto | Tamaño |
---|---|
Proxecto EUROTRIPS.pdf | 28.33 KB |