ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024/2025

ADMISIÓN DO ALUMNADO.

 

 INFORMACIÓN DO PROCEDEMENTO

 

 NORMATIVA QUE REGULA O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

 

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

 

 

ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C)

 

CO SEGUINTE CALENDARIO:

  

                             PROCESO 

        DATAS 

 

 

Reserva de praza no centro de adscrición. (Para o alumnado de 6º de primaria que vai para o IES BREAMO) 

 

 

DATA DE PUBLICACIÓN da listaxe do alumnado con posto reservado

Do 14 de xaneiro ao 05 de febreiro

 

 

22 de febreiro

 

  Data do sorteo público a efectos de desempate. 

Antes do 1 de marzo. 

Publicación de postos escolares vacantes. 

Antes do 1 de marzo. 

4

 

 

SOLICITUDE DE ADMISIÓN.

 

Prazo de presentación de solicitude de admisión para o alumnado que se incorpora por primeira vez ao sistema educativo galego ou para os que cambian de centro de maneira voluntaria.

 

MAIS INFORMACIÓN NA PARTE INFERIOR DA PÁXINA

 

Do 1 ao 20 de marzo 

En liña: Sede electrónica (ED550B)

Centro: Documentación a entregar: ANEXO II E ANEXO II BIS, fotocopia libro de familia e DNI da persoa solicitante...

 

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo. (Se existe máis demanda que oferta de prazas) 

10 días hábiles a partir do 21 de marzo

Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos.  

5 días hábiles para formular reclamacións, a partir do día seguinte da súa publicación.

 

25 de abril

 ( No taboleiro do centro ou en admisiónalumnado empregando o código de solicitude e DNI da persoa solicitante)

 

Publicación das listaxes definitivas de admitidos e non admitidos. 

 

15 de maio. (No taboleiro do centro ou en admisiónalumnado empregando o código de solicitude e DNI da persoa solicitante)

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria para  o alumnado admitido.

 MAIS INFORMACIÓN NA PARTE INFERIOR DA PÁXINA

Do 20 ao 30 de xuño. 

 

 

 

 

 

 

 

 DOCUMENTACIÓN QUE HAI QUE PRESENTAR DO 1 AO 20 DE MARZO EN SECRETARÍA PARA  SOLICITAR A ADMISIÓN DO NOVO ALUMNADO:

 

 

_ Descargar o impreso de solicitude: Anexo II e Anexo II Bis (Procedemento ED550B) na aplicación admisionalumnado ou premendo no seguinte enlace:

 

ADMISIÓN GALEGO          ADMISIÓN CASTELÁN

 

-A continuación presentar esta solicitude ( anexo ll e anexo II bis) na secretaría do centro que a rexistrará.

En todos os casos de solicitude de alumnado menor de idade é necesario o consentimento expreso de ambas persoas proxenitoras. En consecuencia todas as solicitudes deben estar asinadas pola persoa solicitante e o Anexo II Bis pola outra persoa proxenitora).

-ou  cumprimentar a través da aplicación informática ADMISIÓN DE ALUMNADO

(https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado) a través do (menú "2. SOLICITUDES, "2.2 Admisión, "2.2.4Crear solicitude de admisión.

Se se realiza desde a aplicación informática o seguinte paso sería: Imprimir a solicitude e achegala ao centro educativo e se dispoñen de certificado dixital, presentala informáticamente e asinala en Sede Electrónica.

 

 Estes anexos irán acompañados de:

. Copia libro de familia ou outro documento acreditativo da idade: Fotocopia cotexada do libro de familia ou DNI.

. DNI dos proxenitores 

. Certificado de empadroamento

. Resolución da sentencia de separación ( en caso de separación ou divorcio, sentencia xudicial de separación ou divorcio e/ou o convenio regulador onde conste a custodia do menor

. Documentación xustificativa da solicitude dunha praza para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

. Toda aquela documentación que xustifique o alegado para efectos do baremo, de ser o caso, que deberá ser orixinal ou copia cotexada.

 

 
 

 

FORMALIZACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN:  DO 20 AO 30 DE XUÑO

 

.A solicitude será única e terá carácter vinculante.

 

.Cada solicitude poderás conter unha relación de ata seis centros, por orde de preferencia e presentarse no centro indicado en primeiro lugar.

 

.No caso de ausencia puntual da outra persoa proxenitora non separada nin divorciada, poderá admitirse a presentación dunha declaración responsable da persoa que asina a solicitude indicando o motivo que impida o consentimento expreso da outra.

 

.No caso de proxenitores separados o divorciados a solicitude deberá estar asinada por ambos proxenitores.

 

.Unha vez presentada a solicitude non é posible modificar os centros relacionados nina a súa orde de prelación.

 

.Para renunciar a unha solicitude de admisión ordinaria anterior (do 1 ao 20 de marzo) terá que presentar unha nova solicitude ED550B en prazo, na que terá que cubrir os datos que aparecen non recadro "supostos específicos".

 

.Na mesma solicitude as persoas representantes legais do alumnado deberán manifestar se desexan ou non utilizar o servizos complementariors (Transporte e comedor escolar).

 

.Os representantes legais do alumno/a deberán indicar se este presenta necesidade específicas de apoio educativo (Achegando, se fose o caso, a documentación que acredite as circunstancias alegadas).

 

.No caso de infracción dos apartados anteriores determinará a perda dos dereitos de prioridade que poida corresponderlle.

 

.As solicitude poderá descargarse da GUÍA de procedementos e servizos da Administración da Comunidade Autónoma de Galicia, ou ben no menú "Inicio" da aplicación admisionslumnado.

 

.Unha vez admitido un alumno/a nun centro queda garantida a súa permanencia no mesmo ata a finalización da etapa educativa e non requerirá un novo procedemento de admisión, agás que haxa un cambio de centro.

 

POSTOS ESCOLARES OFERTADOS

 

 

curso

vacantes

 

4º Educación Infantil

 

 

40

 

5º Educación Infantil

 

 

10

 

6º Educación Infantil

 

 

7

 

1º Educación Primaria

 

 

6

 

2º Educación Primaria

 

 

1

 

3º Educación  Primaria

 

 

0

 

4º Educación  Primaria

 

 

0

 

5º Educación  Primaria

 

 

4

 

6º Educación  Primaria

 

 

0