LISTAXE DEFINITVA FONDOLIBROS 2019-20

A listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario e a do alumnado excluído está nos seguintes arquivos adxuntos.

Admitidos                          Excluídos

IMPORTANTE.   O ALUMNADO  DE 3º E 4º DE PRIMARIA QUE NON OBTIVO LIBROS DO FONDO SOLIDARIO, COA MATRÍCULA QUE TEMOS A DÍA DE HOXE, TAMÉN PODERÁ DISPOR DE LIBROS GRATUÍTOS QUE PROPORCIONARÁ O CENTRO.

RESUMINDO:

INFANTIL:  ...........................Non compran libros e a listaxe de material darase en setembro.

1º PRIMARIA: ............................................................................................. Compran libros e material.

O activity book que figura na lista de libros de texto é un caderno, non un libro.

2º PRIMARIA: ............................................................................................. Compran libros e material.

3º PRIMARIA:.......................................................................Non compran libros e compran material.

Compran o activity book que figura na lista de libros de texto.

4º PRIMARIA:.......................................................................Non compran libros e compran material.

Compran o activity book que figura na lista de libros de texto.

5º PRIMARIA:   Non compran libros (utilizarán libros dixitais gratuítos) e compran material.

Atención: comprarán  o caderno de plástica bilingüe que figura na listaxe de libros de texto (Ollo que o caderno de plástica bilingüe é o de sexto porque está previsto que o utilicen este curso e o seguinte)

6º PRIMARIA:   Non compran libros (utilizarán libros dixitais gratuítos) e compran material.

CONVOCATORIA DE REUNIÓN.

Convócase a todos os pais e nais do alumnado de 1º e 2º de primaria a unha reunión que terá lugar o xoves, 5 de setembro ás 9:30 horas, nas aulas correspondentes, para tratar aspectos relativos ao inicio de curso. Ese día traerase todo o material escolar co nome do alumno/a para deixalo na aula.

Asimesmo as familias do alumnado de educación infantil terán a presentación e información do novo curso escolar o venres,  día 6, ás 12:00 horas.