LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO

A listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario e a do alumnado excluído está nos seguintes arquivos adxuntos.

Admitidos                          Excluídos

IMPORTANTE.   O ALUMNADO  DE 3º E 4º DE PRIMARIA QUE NON OBTIVO LIBROS DO FONDO SOLIDARIO TAMÉN PODERÁ DISPOR DALGÚN LIBRO GRATUÍTO QUE PROPORCIONARÁ O CENTRO. PERO O AUMENTO DE ALUMNADO NESES CURSOS FAI IMPOSIBLE PROPORCIONAR A TOTALIDADE DOS LIBROS.  POLO TANTO FIXEMOS UN REPARTO INDIVIDUALIZADO E CADA FAMILIA COMPRARÁ OS LIBROS QUE PROPOÑEMOS NA LISTAXE ADXUNTA.

LISTA DE ADQUISICIÓN DE LIBROS POR ALUMNO/A EN 3º E 4º DE PRIMARIA

( Esta é a lista dos libros que realmente ten que comprar cada alumno/a,

o resto dos libros daráselles o primeiro día de curso. O alumnado de 3º que recibiu CATRO  libros

de Fondolibros comprará o libro de Matemáticas, tal como pon a lista.)

Lista libros 3º/4º por alumno/a

RESUMINDO:

INFANTIL:  ...........................Non compran libros e a listaxe de material darase en setembro.

1º PRIMARIA: ............................................................................................. Compran libros e material.

2º PRIMARIA: ............................................................................................. Compran libros e material.

3º PRIMARIA:....Algunhas familias compran algún libro (ver lista arriba) e compran material.

4º PRIMARIA:....Algunhas familias compran algún libro (ver lista arriba) e compran material.

O activity book que figura de último na lista de libros de texto é un caderno, non un libro.

5º PRIMARIA:   Non compran libros (utilizarán libros dixitais gratuítos) e compran material.

Atención: comprarán  o caderno de plástica bilingüe que figuran na listaxe de libros de texto (Ollo que o caderno de plástica bilingüe é o de sexto porque está previsto que o utilicen este curso e o seguinte)

6º PRIMARIA:   Non compran libros (utilizarán libros dixitais gratuítos) e compran material.

CONVOCATORIA DE REUNIÓN.

Convócase a todos os pais e nais do alumnado de 1º e 2º de primaria a unha reunión que terá lugar o mércores 6 de setembro ás 10:30 horas, nas aulas correspondentes, para tratar aspectos relativos ao inicio de curso. Ese día traerase todo o material escolar co nome do alumno/a para deixalo na aula.

Asimesmo as familias do alumnado de educación infantil terán a presentación e información do novo curso escolar o mesmo día ás 12:00 horas.