LISTAS DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO

A listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario e a do alumnado excluído está nos seguintes arquivos adxuntos.

NOTA IMPORTANTE.  COMO TEMOS LIBROS DO CURSO ANTERIOR E ALGÚNS MÁIS QUE DEIXARON AS FAMILIAS. O ALUMNADO DE 3º E 4º DE PRIMARIA  NON TERÁ QUE COMPRAR NINGÚN LIBRO, SALVO AQUELAS FAMILIAS CON FILLOS/AS QUE PASAN PARA 4º E NON  DEIXARON OS LIBROS DE 3º.

(En terceiro temos os libros moi xustos pois este curso é máis numeroso que o do curso pasado)

RESUMINDO:

SÓ COMPRARÁN LIBROS O ALUMNADO DE 1º E 2º PRIMARIA.

INFANTIL:  ...........................Non compran libros e a listaxe de material darase en setembro.

1º PRIMARIA: ............................................................................................. Compran libros e material.

2º PRIMARIA: ............................................................................................. Compran libros e material.

3º PRIMARIA: ...................................................................  Non compran libros e compran material.

4º PRIMARIA: ...................................................................  Non compran libros e compran material.

5º PRIMARIA:   Non compran libros (utilizarán libros dixitais gratuítos) e compran material.

Atención: comprarán  o Activity book de inglés e o caderno de plástica bilingüe que figuran na listaxe de libros de texto (Ollo que o caderno de plástica bilingüe é o de sexto porque está previsto que o utilicen este curso e o seguinte)

6º PRIMARIA:   Non compran libros (utilizarán libros dixitais gratuítos) e compran material.

Atención: comprarán  o Activity book de inglés e o caderno de plástica bilingüe que figura na listaxe de libros de texto.

IMPORTANTE:  Vale o material en bo estado do curso anterior.

fl003_definitiva_admitidos.pdf109.57 KB
fl004_definitiva_excluídos.pdf99.06 KB