PASO DE INFANTIL A PRIMARIA

Nestas últimas semanas do curso as nenas e nenos de 6º de Educación Infatil visitaron á aula de 1º de Primaria para coñecer como é, ver que cousas teñen na clase e preguntarlles por cuestións que lles interesan: as actividades que fixeron durante o ano, os xogos, o que máis lles gusta de Primaria...

O alumnado de 1º escolleu un par de actividades que a eles e elas lles gustan para facer xuntas e xuntos. Un día xogaron con lego e crearon diferentes construcións.

Logo merendaron na aula de 1º e leron algún conto xuntos. Ademais, durante dous días compartiron o patio co resto de grupos de Primaria.

Noutra ocasión acudiron para facer un experimento que as nenas e nenos de 1º xa levaran a cabo cando investigaron sobre as plantas. Puxeron flores blancas en auga tinguida de cores para comprobar como os pétalos cambiaban de cor. Tras varios días levaron as flores para a súa aula.

Agardámosvos o próximo curso en Primaria!!!