UNHA ENTREVISTA MOI ESPECIAL

Un dos obxectivos para este curso é favorecer a cohesión entre o alumnado do centro para mellorar así o clima e a convivencia.

Para romper o xeo xa no mes de outubro o alumnado de 5º e 6º organizou diferentes sesións de xogos de mesa para aprendérllelos ás pequenas e pequenos. A súa labor foi marabillosa.

Seguindo nesta liña, neste inicio de novembro, o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º elaborou nas súas clases un cuestionario do máis ecléctico: cal é a túa cor favorita? Cal é o teu equipo de fútbol preferido? Que é o que máis che gusta do cole?... E un sin fin de preguntas ocurrentes que prepararon con moito agarimo para unha entrevista moi especial: outro alumno ou alumna do centro.

Fixemos así unha pequena adaptación da dinámica de cohesión da “Entrevista”.

Despois desta preparación chegou o día! Xuntámonos en diferentes localizacións da escola para levala a cabo. A entrevista só resultou ser un pretexto para o coñecemento mutuo e entablar relacións. Xuntas e xuntos, pequenas, pequenos e maiores gozaron dun tempo compartido.

Daba gusto velos e velas!