Pasámolo de medo no Samaín!

O martes 31 de outubro vivimos unha mañá terrorificamente divertida na escola.

Todas e todos fomos cos nosos disfraces dispostas e dispostos a desfrutar das actividades que nos tiñan preparadas as mestras.

Pola mañá o cole quedou a escuras e comezou a soar unha música arrepiante que indicaba que o Samaín daba comezo!

A decoración da escola, coma sempre, estivo xenial grazas ao traballo do equipo artístico da ANPA, moitísimas grazas! As súas decoracións xunto cos traballos feitos polos nenos e nenas do cole encheron a escola dun ambiente do máis festivo.

As profes e o profe Abel estaban que daba xenio velos, pero os que estaban espectaculares eran os alumnos e alumnas de Centieiras. Mirade, mirade:

Nas aulas houbo actividades do máis variado: desfiles de disfraces, lectura de contos de medo a escuras só coa luz das lanternas, manualidades, bailes, xogos...

Despois chegaba o momento do concurso O Peso Xusto! Por fin iamos saír de dúbidas e coñecer o peso da nosa cabaza xigante: nada máis e nada menos que 37,8 quilos! Melania, Marcos e Bruno foron os que máis se achegaron ao peso xusto e recibiron os seus diplomas de parte de Gatiza. Noraboa, tedes moi bo ollo!

Como fin de festa, tivemos música e baile. Pasámolo de medo movendo o esqueleto, menudo ritmo teñen estas rapazas e rapaces!