Benvidos á web do CEIP de CELEIRO

VISITA VIRTUAL

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS

Xa podedes consultar as listaxes provisionais da relación de alumnado que se beneficiará do Fondo Solidario de libros de texto.

As listaxes están publicadas no taboleiro ubicado dentro do recinto escolar e na aplicación Fondolibros

Seguindo instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, non podemos publicar as listaxes de alumnado na páxina web nin no taboleiro exterior, en base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais.

LISTAXE DEFINITIVA DE VALES DE LIBROS E MATERIAL

Xa podedes consultar a listaxe definitiva da relación do alumnado que se beneficiará dos VALES para a compra de libros de texto e material escolar.

As listaxes están publicadas no taboleiro ubicado no interior do recinto escolar e na aplicación Fondolibros

LISTAXE PROVISIONAL DE VALES DE LIBROS E MATERIAL

Xa podedes consultar a listaxe provisional da relación do alumnado que se beneficiará dos VALES para a compra de libros de texto e material escolar.

O alumnado que non apareza como beneficiario terá 2 días para presentar reclamacións.

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS

NOVOS PRAZOS NAS AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Debido aos cambios nas datas das avalacións, debemos realizar uns cambios nos prazos para a publicación das listaxes das axudas para libros e material escolar.

MATRÍCULA PARA O ALUMNADO DE NOVO INGRESO

Hoxe comeza o prazo de matrícula para o alumnado de novo ingreso que solicitou praza neste centro ou foi remitido a el por non obter praza noutro centro educativo.

O prazo para formalizar a matrícula será do 20 ao 30 de xuño, ambos incluídos.

Para solicitar a documentación e entregar a mesma, realizarase na secretaría do centro. Tamén se pode descargar a documentación nos arquivos adxuntos.

Os documentos que se deben presentar serán os seguintes:

- Impreso de matrícula.

- Enquisa sobre o uso da lingua materna

- Autorizacións:

• Elección de ensinanzas.
  • Recollida do alumnado (no caso de non ser recollido polos pais/nais ou titores legais).
  • Uso da imaxe persoal do/a alumno/a.
  • Realización de actividades previstas na Programación Xeral Anual.

- O alumnado de infantil deberá acompañar a documentación con dúas fotos tamaño DNI

- Certificado de matrícula do centro do que procede (só para Educación Primaria)

NOTA: Os papeis de matrícula deberán vir firmados polas dúas persoas proxenitoras.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024-2025

Xa podedes consultar, no arquivo adxunto, a listaxe de libros de texto que utilizaremos para o curso 2024-2025

AXUDA PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2024/2025

NOTA IMPORTANTE: O alumnado de 6º de Educación Primaria debe facer a solicitude no IES no que están admitidos

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2024-2025

Están publicadas as listaxes definitivas de admitidos para o curso escolar 2024-2025 no taboleiro ubicado dentro do recinto escolar. Poden consultar tamén o estado da súa solicitude a través da aplicación admisionalumnado empregando a chave365 ou certificado dixital.

Nota: Recordamos que todas as solicitudes deberán ser formalizadas no período de matrícula que abrangue do 20 ao 30 de xuño.

Seguindo instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o proceso de admisión para o curso académico 2023/2024, non podemos publicar as listaxes de alumnado na páxina web nin no taboleiro exterior, en base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais.