BENVIDO/A AO CEIP O CASTIÑEIRO!

ENDEREZO
Rúa Castiñeiro Nº 1, Laza - 32620 - Ourense
TELÉFONO
CORREO ELECTRÓNICO
ceip.castinheiro@edu.xunta.gal

AXUDAS LIBROS TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2024 - 2025

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2024-2025

fondolibros (xunta.gal)

No DOG DO 20 de maio de 2024, saiu publicada a Orde do 07 de maio de 2024 (EXTRACTO) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/2025.

NORMAS XERAIS

O Prazo de presentación de solicitudes será do 21 de maio ao 21 de xuño.

Só se presentará unha única instancia para todos os fillos e fillas admitidos no mesmo centro para o curso 2024/2025. As solicitudes pódense presentar das seguintes formas:

- Presentándoas no centro: recollendo o modelo na secretaría do centro ou cubríndo a solicitude Anexo I e o Anexo II na Aplicación Fondolibros imprimíndoa xerando así un número de solicitude e presentándoas no propio centro.

- Presentándoas direntamente na Sede Electrónica da Xunta de Galicia a través do seguinte enlace:

Identifíquese (xunta.gal)

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

-Anexo I (deberá vir asinada polos dous proxenitores)

-Anexo II para a comprobación dos membros computables da unidade familiar, agás o solicitante.:

+ Copia do libro de familia., onde figures os membros computables da unidade familiar.

+ En caso de separación ou divorcio deberase achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.

+ Certificado acreditativo do grao de discapacidade.

AXUDA

PUBLICADA LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2024/2025

Información pública que se pode consultar:

• Presencialmente: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

• Telemáticamente: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

Os días 10 e 11 de abril desenvolverase nos centros educativos de Galicia a avaliación de diagnóstico. Nos seguintes enlaces pódese atopar toda a información.

Información xeral

Páxina da Consellería de Educación