Xornadas xogos tradicionais

Xornadas de Xogos e Deportes Tradicionais Galegos

Como cada ano a conmemorción das Letras Galegas, levanos a mirar ao pasado e por en valor a cultura galega. Dende a área de Educación Física facemos a nosa contribución ao PVAD mediante as Xornadas de Xogos e Deportes Tradicionais Galegos, que tiveron lugar o pasado venres día 13 tras as actividades levadas a cabo pra dita conmemoración, este ano adicada a Florencio Delgado.

Estas xornadas son complemento do traballo dentro da aula de EF para o alumnado tanto de primaria como de infantil. Durante xornadas nas que o alumnado gozou de xogos como : a ferradura, a rá, o matapiollo, a loita do pé quedo, a pelexa de galos, o birlos, os zancos, a turra da maroma, as chapas (arrime, fútbol chapas...), a petanca, varapau, rei rei entre outros. Na seguinte galería podedes ver algunhas intantaneas, tanto das xornadas como das actividades que se levan a cabo dentro da aula:

Álbum: PVDA: A Saínza en movemento -> Xornadas de Xogos e Deportes Tradicionais Galegos