You are hereCONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O ALUMNADO DE PRIMARIA, ESO E EDUCACIÓN ESPECIAL PARA O CURSO ESCOLAR 2022/23

By quirogapalacios - Posted on 19 Maio 2022

Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 (código de procedemento ED330B).

• O prazo para presentar as solicitudes é dende o 19 de maio ao 22 de xuño de 2022 ambos inclusive.

• Será necesario presentar, unha única solicitude por familia para irmás escolarizados no mesmo educativo.

NOTA:  O alumnado que cursa 6º EP, deberá solicitala no IES onde se fixo a reserva para o vindeiro curso 2022/23.

Arquivos que se adxunta:

* Anexo I. (Solicitude)

* Anexo II. (Comprobación de datos dos membros computables da unidade Familiar)

* Documentación complementaria necesaria para tramitar o procedemento.

Anexo I.pdf1.54 MB
Anexo II.pdf990.25 KB