You are hereINFORMACIÓN PARA O ALUMNADO DE 1º, 3º E 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO DE 1º, 3º E 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

By quirogapalacios - Posted on 03 Septembro 2021

1º Educación Primaria.

A titora poñerase en contacto cos pais

3º e 5º de Educación Primaria.

Todo o alumnado do centro ten un usuario creado e está matriculado nos cursos correspondentes. Se xa tiña credenciais de acceso o curso pasado, conserva o mesmo nome de usuario e contrasinal.

No caso de non telas:

- O usuario é o primeiro nome e o primeiro apelido en minúsculas, sen espazo ou tíl, tendo en conta que o ñ cambia polo n.

Exemplo: Dana Saíñas;

Usuario:danasainas;

contrasinal: 1234 (pedirá cambio no primeiro aceso).

Para calquera incidencia relacionada co acceso á aula virtual, escriban un correo a ticsquirogapalacios@gmail.com indicando nome, apelidos e curso do alumno/a, asi como unha pequena explicación da problemática.