You are herePUBLICACIÓN LISTAXE PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

PUBLICACIÓN LISTAXE PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

By quirogapalacios - Posted on 19 Abril 2021

Anunciase que as listaxes provisionales do alumnado admitido para o próximo curso 2021-2022, esta publicado no tablón de anuncios do centro e telematicamente a través da aplicación admision alumnado empregando a Chave 365 ou certificado dixital.

4º Educación Infantil -- Todas as solicitudes tramitadas en prazo, PROVISONALMENTE ADMITIDAS.

5º Educación Infantil -- Todas as solicitudes tramitadas en prazo, PROVISONALMENTE ADMITIDAS.

6º Educación Infantil -- Todas as solicitudes tramitadas en prazo, PROVISONALMENTE ADMITIDAS.

1º Educación Primaria -- Todas as solicitudes tramitadas en prazo, PROVISONALMENTE ADMITIDAS.

4º Educación Primaria -- Todas as solicitudes tramitadas en prazo, PROVISIONALMENTE NON ADMITIDAS POR CARECER DE PRAZAS VACANTES.