Concurso Escolar de Teatro Lido "Xosé Manuel Eirís"

Bo día familias,

O pasado mes de outubro celebrouse a 22ª edición do Concurso Escolar de Teatro Lido "Xosé Manuel Eirís" do Festival Internacional Outono de Teatro, e o CEIP Bergantiños tivo a súa propia representación con dous grupos da aula de 6ºC:

O grupo "Asando polos" integrado por Ánder Menéndez, Lola Cañás, Nicolás Rodríguez e Antón Ferreiro, participou cunha obra propia titulada: "O Diario de Adara". O grupo "Os comillas" formado por Sofía Santos, Jonathan Bardanca, Henar Suárez e Liz Gutierrez, escribiu " Vés comprar? "

Sabemos que foi unha boa experiencia e que desfrutastedes moito na preparación! Queremos darvos as gracias pola vosa participación e animarvos, a vós e a todo o alumnado, a participar nas próximas edicións.

Podedes acceder premendo nos seguintes enlaces:

Asando polos: Diario de Adara.

Os Comillas: Vés comprar?

Un saúdo.