ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO ACADÉMICO 2023-2024
a) Normativa reguladora do procedemento de admisión (poden consultala nos documentos adxuntos).
- Decreto 13/2022, de 3 de febreiro.
- Orde do 12 de marzo de 2013.
- Orde do 21 de outubro de 2022.
b) Postos escolares ofertados para o curso académico 2023-2024 nos niveis de ensino aos que se refire o procedemento de admisión:
§ 4º de EI: 75.
§ 5º de EI: 24
§ 6º de EI: 21
§ 1º de EP: 13
§ 2º de EP: 17
§ 3º de EP: 18
§ 4º de EP: 24
§ 5º de EP: 24
§ 6º de EP: 10
c) Prazo de presentación das solicitudes de admisión (ver documento ANEXO II; contaremos con formularios no centro educativo a disposición da comunidade educativa): do 1 ao 20 de marzo de 2023.
d) NOTA INFORMATIVA:
1º. Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro noque solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dosdereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
2º. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitudede admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
3º. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.
e) Prazo de presentación da documentación xustificativa dos criterios alegados para o
baremo, se é o caso. En caso de que a demanda de prazas escolares sexa superior á oferta, abrirase un prazo de 10 días hábiles, contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión, para achegar a documentación xustificativa dos criterios de baremo.
O criterio complementario do noso centro educativo, equivalente a 1 punto no baremo, é que a residencia habitual ou familiar do alumno/a solicitante se atope na área de influencia. Deberá acreditarse esta situación polos mesmos procedementos, expostos no Decreto 13/2022, de 3 de febreiro.
f) Calendario que inclúa a data de publicación das listaxes do alumnado admitido e non admitido e os prazos para formular reclamación.
o Data do sorteo público a efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo. Sorteo que se celebrará o xoves 23 de febreiro de 2023, ás 11h.
o Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.
o Presentación da solicitude de admisión: do 1 ao 20 de marzo.
Poderán acudir ao centro a solicitar un formulario, descargalo na web do centro ou poderá facerse tamén vía telemática (ver manual para as familias – sede electrónica).
o Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.
o Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.
o Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.
o Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño.
g) Prazo para formalizar a matrícula (do 20 ao 30 de xuño) que deberá axustarse ao modelo normalizado do ANEXO III. Poderán acudir ao centro a solicitar un formulario. Tamén se colgará na web do centro, nas datas indicadas.
h) Centros que ten adscritos, e adscrición do centro a outro ou outros:
CRA Ponte da Pedra e IES Parga Pondal.
i) Área de influencia do centro en cada unha das ensinanzas impartidas e áreas limí‑
trofes (ver documentos adxuntos).
l) Servizos complementarios que ofreza o centro, identificando a normativa concreta queos regule:
- Madrugadores/CONCILIA: tramitado e organizado desde o Concello de Carballo.
- Transporte escolar:
· Real Decreto 443/2001, do 27 de abril.
· Decreto 65/2014, do 28 de maio.
- Comedor escolar:
· Decreto 132/2013, do 1 de agosto.
· Orde do 21 de febreiro do 2007.
· Instrución 3/2022, da Secretaría Xeral Técnica da Consellaría de Cultura, Educación e Universidade, do 1 de xuño, sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2022-2023 (aínda non se publicou a do vindeiro curso académico).
DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR NO PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO ACADÉMICO 2023-2024
- Anexo II (colgado na web e copias a disposición da comunidade
educativa no propio centro).
- Libro de familia.
- Convenio regulador, nos casos de divorcio ou separación matrimonial.
Horario de atención ao público (de luns a venres):
- De 09.40h a 12.10h.
- De 13h a 14.40h.
- Os luns, tamén pola tarde, en horario de 16h a 17h.
Teñan en conta que os nenos e nenas xa matriculados
neste centro educativo, teñen garantizada a súa praza ata 6º de Educación
Primaria. Polo tanto, non deberán levar a cabo ningún proceso, nin presentar
ningún documento estes días, a non ser que se solicite un cambio de centro.
Adxunto | Tamaño |
---|---|
INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN.pdf | 62.93 KB |
DECRETO ADMISIÓN.pdf | 549.84 KB |
ORDE DO 12 DE MARZO DE 2013.pdf | 1.15 MB |
ORDE DO 21 DE OUTUBRO DE 2022.pdf | 1.6 MB |
ANEXO II ED550B-Galego.pdf | 1.38 MB |
ANEXO II ED550B-Castelán.pdf | 1.38 MB |
ManualDeUsuarioDasFamilias-SEDE ELECTRÓNICA.pdf | 1.15 MB |
ÁREA DE INFLUENCIA.pdf | 948.66 KB |
ÁREAS LIMÍTROFES Á ÁREA DE INFLUENCIA.pdf | 273.73 KB |