CORTE DE TRÁFICO NA ESTRADA AC-453 POR OBRAS

Infórmanos a empresa encargada das obras de asfaltado que este venres día 22 de outubro a estrada AC-453 estará cortada ao tráfico desde o cruce de Tapia ata o cruce de Portomouro. Este corte implica que non vai haber circulación en ningún dos dous sentidos durante toda a xornada do venres.

Ao alumnado do CEIP de Barouta usuario da Liña Nº3 só lle afectará na viaxe de regreso á casa. Pola mañá, de maneira execepcional, o autobús poderá pasar antes do inicio das obras (para as demáis persoas usuarias a vía estará fechada ao tráfico)

Por tanto, na viaxe de regreso á casa, elimínanse as paradas de Vilouta, Aldea Grande, San Mamede, Vilaverde e Balindo, tendo que baixar o alumnado usuario desta liña no cruce de Tapia(inicio da DP-0201)