NO OUTONO, XOGAMOS AOS XOGOS TRADICIONAIS

30 ANOS XOGANDO AO TROMPO NO COLEXIO BALAIDOS

9 DE NOVEMBRO_ DÍA DO TROMPO

Un novo ano, un novo outono, un novo novembro e...UN NOVO MAGOSTO. Xa van trinta homenaxes á castaña, presdidas polo xogo tradicional REI da nosa escola:

O   T R O M P O
Dende a ärea de Educación Física e de Psicomotricidade organizamos un encontro de XOGOS POPULARES para desenvolver mentres se asan as castañas o vindeiro martes 9. O alumnado de Infantil e Primaria vivenciaron estes xogos durante as dúas últimas semanas.
Como sabedes, tamén celebramos o DIA DO TROMPO como o fan miles de nenos e nenas galegas. A razón é que pertencemos dende hai cinco anos á Asociación BRINQUEDIA (Rede Galega de Xogo Tradicional) que pretende o moi loable obxectivo de recuperar os xogos de sempre entre os nenos e rapaces galegos.
(le AQUÍ, o programa de man desta convocatoria 2010)