BOLSAS NEAE 2024-2025

Aberto o prazo, ata o 13 de setembro de 2024, para presentar no centro a solicitude das as axudas do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes para alumnado con necesidades específicas de atención educativa (NEAE).

Información no enlace: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/como-solicitarla.html

Esta solicitude irá acompañada de:

• Código Conta Cliente (CCC): O/A titular da conta debe ser o alumno/a.

• Fotocopia do DNI de todos os membros da unidade familiar.

• Fotocopia do Certificado de Discapacidade (mínima do 25%, novidade de este curso).

• Fotocopia do Certificado das Altas Capacidades, diagnóstico médico do Trastorno Grave de Conduta, Trastornos Grave da Comunicación e da Linguaxe, TDAH (asociado ás casuísticas anteriores) ou TEA.

• Memoria do gabinete que preste o servizo durante o curso 2024-2025

• Outros documentos que se considere oportuno achegar (certificado de familia numerosa...).

PARA CALQUERA CONSULTA, PÓÑANSE EN CONTACTO CO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN.