Bolsas de NEAE

INFORMACIÓN BOLSAS NEAE 2023-2024

Recentemente vén de publicarse a convocatoria para a solicitude de bolsas e axudas dirixidas ao alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

O prazo para a presentación das bolsas será do 8 de maio de 2023 ata o 20 de setembro de 2023.

Esta presentación deberá facerse a través de medios electrónicos (https://sede.educacion.gob.es/portada.html). Igualmente, a copia da solicitude e a documentación que a acompaña deberá entregarse no centro educativo antes do 20 de setembro.

Á espera de recibir máis instrucións por parte dos organismos educativos, as axudas están destinadas ao alumnado que presente as seguintes características:

- Axudas directas e subsidios para o alumnado, incluíndo ao alumnado con TDAH (Trastorno por déficit de atención por hiperactividad), que requiran por un periodo da súa escolarización ou ao longo de toda ela, determinados apoios e atencións educativas específicas derivadas de discapacidade, de trastornos graves de conduta ou de trastornos graves da comunicación e da linguaxe asociados a necesidades educativas especiais.

Tamén poderá ser beneficiario de axudas directas e subsidios o alumnado con Trastorno do espectro autista (TEA), non incluido no párrafo anterior, e que requira destes apoios e atencións educativas específicas.

Para acceder ás axudas tamén deben cumprirse determinados requisitos de carácter económico e patrimonial que veñen recollidos na convocatoria. Para máis información, achégase o enlace á mesma:

Convocatoria%20NEAE%20curso%202023_2024%20Firmada.pdf

É recomendable que as persoas interesadas en solicitar as bolsas comecen a recompilar a documentación necesaria. Isto é:

- Certificado de discapacidade (de existir).

- Certificado de empadroamento.

- Certificación bancaria na que conste o alumnado beneficiario como tituar ou cotitular da conta.

- Certificación dos gabinetes ou centros para a reeducación pedagóxica, da linguaxe ou programas específicos para alumnado con altas capacidades.

- Copia do DNI/NIE das persoas proxenitoras, alumnado, así como copia do libro de familia.

Para máis información, podedes poñervos en contacto co Departamento de Orientación.

Un cordial saúdo.