Formalización de matrícula para alumnado de nova incorporación para o curso 2018-2019.

Estimadas familias,

os alumnos/as de novo ingreso admitidos no centro formalizarán a súa inscripción na Secretaría do colexio. A documentación a presentar para a formalización da matrícula é a seguinte:

- Impreso de matrícula (recoller en Conserxería ou na páxina web do colexio).

- Impreso de autorizacións (recoller en Conserxería ou na páxina web do colexio).

- Impreso de pregunta ás familias do alumnado de 4º nivel de E.Infantil sobre a lingua materna (recoller en Conserxería  ou na páxina web do colexio).

- 4 Fotografías tamaño carnet.

- Fotocopia tarxeta sanitaria.

- Fotocopia do boletín de vacinas.

- De ser o caso, sentenza de separación ou divorcio (no caso de non telo entregado no período de escolarización).

- Copia do boletín de avaliación final do curso 2017/2018 (para alumnos xa escolarizados noutro colexio).

A Coruña, 14 de xuño  2018.

A DIRECCIÓN.

Instancia.pdf427.8 KB