MAGOSTO

O venres, día 9 de novembro, celebraremos o MAGOSTO, se o tempo o permite.

Faremos unha exposición. Para iso  propoñemosvos a  elaboración  de  traballos que poderedes facer coa colaboración das familias e traer ao colexio a partir do luns, día 5 de novembro.,

* Para Educación Infantil e 1º ciclo de Primaria (1º e 2º curso): manualidades feitas con elementos propios do outono (castañas, noces, piñas, follas…).

* Para 2º e 3º ciclos de Primaria (de 3º a 6º curso):  receitas  de cociña, escritas en galego,  elaboradas con produtos propios deste tempo  (castañas, noces, cogumelos…).

O venres 9, faremos o magosto. Con  tal motivo é necesario que os nenos e nenas traiades  unhas poucas castañas, previamente picadas (cun corte na casca) para asar e se queredes unha bebida (auga, zume...) en envase non de vidro. Tamén haberá chourizos asados con pan.

Se algún de vós  dispón na casa de carozos ou leña miúda para facer a brasa, pode traer unha pouca ao Colexio; sempre co consentimento da vosa familia. Sería de gran axuda.

Tamén haberá unha pequeña degustación de chourizos asados. Os que non podedes ou non debedes comer chourizo, facerllo saber aos vosos  titores/as.

Pasarémolo moi ben,  comendo e xogando!!!

O Colexio xa está preparando murais e actividades para o evento.

Grazas pola colaboración das familias.

« Agosto 2024 »