Según dispón o Decreto 12/2009, do 8 de xaneiro, da Consellería de Sanidade, polo que se regula a autorización de centros, servizos e establecementos sanitarios de Galicia, e de conformidade co establecido no seu título V sobre Rexistro de Centros, Servizos e Establecementos Sanitarios, se acredita que o Centro de Educación Especial TERRA DE FERROL, figura inscrito no rexistro co número C-15-002647.
A continuación, preséntanse as funcións do Equipo de Psicoloxía e Psiquiatría:
A nivel xeral
|
-
Realizar unha valoración inicial dos alumnos e as súas familias.
-
Participar nas reunións consultivas pertinentes.
-
Manter actualizados os expedientes dos alumnos dos centros.
-
Manter actualizada a documentación xerada no desenvolvemento das actividades.
-
Rexistrar observacións periódicas sobre o proceso educativo do alumno que requiran dunha intervención.
-
Establecer e manter relacións interpersoais cos alumnos e familia.
-
Asesorar ao persoal docente e non docente en aspectos derivados do diagnóstico do alumnado, para unha mellor atención.
-
Realizar grupos de traballo individual co alumnado que o requira.
-
Coordinarse cos servicios de atención primaria (servicios sociales) e especializados (saúde mental, servicio de protección de menores e xuzgados).
|
A nivel social
|
-
Proceder á detección e valoración sociofuncional dos alumnos/as con necesidades educativas especiais.
-
Colaboar na realización de adaptacións curriculares para os alumnos que o precisen
-
Colaborar nos proxectos educativos do centro, especialmente no referente ás condicións socioculturales do entorno e os aspectos sociais e familiares dos alumnos/as escolarizados.
-
Informar e orientar aos pais, nais e titores no ámbito das suas funciones.
-
Facilitar información á equipa docente en relación a aspectos sociais e familiares dos alumnos/as.
-
Realizar o estudo e valoración socio-familiar dos alumnos/as.
-
Apoiar ás familias Derivación e canalización axeitada, segundo a demanda e necesidades detectadas.
-
Informar sobre recursos sociais e derivación para a súa tramitación.
|
A nivel clínico
|
-
Atender e resolver situacións individuais do alumnado.
-
Detectar desaxustes a nivel individual e familiar (problemas de relación no grupo e na familia, inadaptación ao centro, etc.)
-
Detectar problemática familiar.
-
Colaborar no desenvolvemento de programas formativos dirixidos ás familias, alentar a participación no grupo de pais.
-
Orientar en temas de evolución e desenvolvemento infantil, adolescente e xuvenil.
-
Orientar en pautas de actuación nas situacións problemáticas, individuais e grupais.
-
Axustar psicofármacos cando sexa oportuno.
|