EdiLIM Cando executa EdiLIM só están dispoñibles os botóns de abrir ou crear novo libro. Se abre un libro, poderá ver as páxinas premendo no botón "páxinas", utilice as iconas de navegación para avanzar ou retroceder. |
|||||||||||||||||||
Configuración do libro. |
|||||||||||||||||||
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
1.- Declaración do directorio de recursos. Onde están os arquivos multimedia que se utilizarán para crear o libro. |
|||||||||||||||||||
![]() |
Skins: Son elementos para personalizar os botóns de funcións de LIM , con diferentes aspectos, pero tamén con novas funcións. Arrastre arquivos de skin ( en formato swf ) desde o almacén de recursos. |
||||||||||||||||||
![]() |
Almacén de recursos. Se declarou correctamente un directorio de recursos, no almacén aparecen os arquivos que contén ese directorio.. Os elementos multimedia que utilizaremos deben estar no almacén de recursos. Estes aparecen catalogados en catro grupos: imaxes (jpg,png e gif ), sons (mp3), animaciones ( swf) e textos ( html e txt ). Apertando no botón correspondente edilim mostra os arquivos de cada categoría. Arrastre os arquivos ata os marcos de imaxe ou casas de texto/imaxe/animación. Os iconos da parte superior permiten ( por orde ): editar imaxes, traer un arquivo ata o almacén, refrescar o almacén ou borrar un arquivo. Só é posible utilizar arquivos do almacén. |
||||||||||||||||||
Editor de imaxes. 1.- Imaxe orixinal. |
|
||||||||||||||||||
Barra de Navegación. |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
1.- Gardar o libro. |
|||||||||||||||||||
Para mostrar as páxinas prema no botón "páxinas" do menú superior. | |||||||||||||||||||
Tipos de páxinas. |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Seleccione o tipo de páxina que desexa crear apertando no botón correspondente.
|
|||||||||||||||||||
Imaxe e texto . | |||||||||||||||||||
![]() |
Páxina para mostrar información. Admite un marco de texto e unha imaxe. Ambolos dous elementos poden posicionarse libremente. 1.- Marco de imaxe. Arrastre aquí unha imaxe ou animación. Se pulsa e move o ratón, o marco de imaxe desprázase.
|
||||||||||||||||||
Quebracabezas | |||||||||||||||||||
![]() |
Coñecido xogo de recompoñer unha imaxe. Admite a posibilidade de mostrar unha imaxe de fondo con diferentes niveis de opacidade , para facilitar a resolución do xogo. 1.- Imaxe para crear o quebracabezas. |
||||||||||||||||||
Sopa de letras. | |||||||||||||||||||
![]() |
Xogo que consiste en buscar ata 8 palabras nun cadro de 10x10 letras. 1.- Enunciados que definen as palabras que deben atoparse.
Se non escribe enunciados pero selecciona a opción "ver enunciados", entonces LIM mostra como enunciados as palabras escondidas na sopa de letras.
|
||||||||||||||||||
Parellas. | |||||||||||||||||||
![]() |
Xogo que consiste en descubrir as imaxes iguais. 1.- Arrastre as imaxes para crear o xogo das parellas. A tapa e a cor que oculta as imaxes. |
||||||||||||||||||
Preguntas. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Escriba aquí a pregunta.
|
||||||||||||||||||
Resposta múltiple. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Texto.
Debaixo de cada resposta pódese escribir un comentario que se mostrará cando o usuario preme na resposta. |
||||||||||||||||||
Frases. | |||||||||||||||||||
![]() |
Este tipo de páxina permite crear actividades de traducción, dictado, etc. 1.- Arrastre o sonido que se reproducirá cando o usuario prema na frase. |
||||||||||||||||||
Escoller. | |||||||||||||||||||
![]() |
Actividade na que o usuario deberá seleccionar varias imaxes ou textos. 1.- Imaxe. Os cadros marcados (2) serán os que deberá seleccionar o usuario. |
||||||||||||||||||
Panel. | |||||||||||||||||||
![]() |
Páxina expositiva. Dirixida especialmente a mostrar información de manera dinámica. 1.- Imaxes. Arrastrar as imaxes aquí. Esta páxina pode servir para construir modelos, xogos, etc. |
||||||||||||||||||
Galería de imaxes. | |||||||||||||||||||
![]() |
Páxina para crear galerías de imaxes. 1.- Imaxe miniatura. |
||||||||||||||||||
Galería de sons . | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Imaxe para identificar o son. |
||||||||||||||||||
Identificar imaxes. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Imaxe. |
||||||||||||||||||
Identificar sons. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Imaxe. |
||||||||||||||||||
Arrastrar imaxes. | |||||||||||||||||||
![]() |
Actividade que consiste en unir imaxes con imaxes ou textos. 1.- Imaxes fixas. |
||||||||||||||||||
Arrastrar textos. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Textos fixos. 2.- Textos que se poden arrastrar. |
||||||||||||||||||
Clasificar imaxes. | |||||||||||||||||||
![]() |
|
||||||||||||||||||
Clasificar textos. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Textos que aparecen na etiqueta das caixas. 2.- Caixas. No caso de arrastrar unha imaxe, pode definir o nivel de opacidade ( 0: transparente - 100: sen transparencia). 3.- Textos para clasificar. 4.- Declaración da caixa a que pertence cada texto. 5.- Opcións: ver caixas de destino. |
||||||||||||||||||
Reloxo. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Forma do reloxo.
|
||||||||||||||||||
Etiquetas. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Marco de imaxe de fondo. Arrastre unha imaxe desde o almacén de recursos.
|
||||||||||||||||||
Actividade externa. | |||||||||||||||||||
![]() |
Tipo de páxina que permite incorporar arquivos flash con posibilidade de avaliación. 1.- Arrastre aquí o arquivo flash. |
||||||||||||||||||
Mover imaxes. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Marco de imaxe.
|
||||||||||||||||||
Raios X. | |||||||||||||||||||
![]() |
Esta páxina conten dúas imaxes superpostas: 1.-Imaxe superior. A imaxe inferior aparece aquí por enriba, o que permite posicionala libremente ( prema o botón esquerdo e mova o rato). |
||||||||||||||||||
Menú. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Marco de texto. |
||||||||||||||||||
Ligazón. | |||||||||||||||||||
![]() |
Páxina para crear ligazóns que permiten brincar entre as páxinas do libro, finalizar a aplicación ou executar arquivos. 1.- Despliegue esta ventana se desexa escribir un texto.
|
||||||||||||||||||
Palabra segreda. | |||||||||||||||||||
![]() |
Xogo no que hai que descubir una palabra por medio das letras que a forman. 1.- Imaxe. |
||||||||||||||||||
Completar. | |||||||||||||||||||
![]() |
Completar os ocos nunha frase. 1.- Fragmento inicial da frase .
|
||||||||||||||||||
Operacións. | |||||||||||||||||||
![]() |
1.- Seleccione o tipo de operación e complete os cadros de texto.
LIM construe as operaciones imitando a disposición tradicional. Non esqueza seleccionar o tipo de operación. |
||||||||||||||||||
Enlaces 2. | |||||||||||||||||||
![]() |
Páxina para elaborar índices. 1.- Textos dos botóns. En "ligazóns" pode escribir un número de páxina, un enderezo web, o nome dun libro ou un arquivo executable. En LIM só están dispoñibles os saltos de páxina e as ligazóns web, o resto só están operativos en LIMexe. Lembre que coa orde "pechar" pode finalizar un libro ( en LIMexe). |
||||||||||||||||||
Texto. | |||||||||||||||||||
![]() |
Para elaborar actividades con textos. 1.- Escriba o texto. As palabras seleccionadas deben comezar con "*" . Por exemplo: " A capital de Francia é *París". |
||||||||||||||||||
Etiquetas 2. | |||||||||||||||||||
![]() |
Permite situar textos sobre unha imaxe. 1.- Arrastre aquí a imaxe. |
||||||||||||||||||
Medidas. | |||||||||||||||||||
![]() |
Pemite contar obxectos, cada un deles pode ter un valor diferente. |
||||||||||||||||||
Series. | |||||||||||||||||||
![]() |
Para elaborar series con ata catro obxectos. 1.- Imaxe do obxecto. 2.- Active para que LIM xenere series aleatorias. En LIM , o usuario, debe arrastrar os obxectos ata completar a serie. |
||||||||||||||||||
Operacións 2. | |||||||||||||||||||
![]() |
Para xerar operacións matemáticas aleatorias. 1.- Escriba as cifras que terá o número. 2.- Seleccione a forma de interacción co usuario: arrastrar números ou escribir a solución. 3.- Escolla o tipo de operación: suma, resta, multiplicación, división, suma levando, resta levando ou división exacta. |
||||||||||||||||||
Ordear | |||||||||||||||||||
![]() |
Permite construir palabras a partires das letras ou ordear frases. 1.- Imaxe complementaria. 2.- Tipo de interacción: arrastrar a etiqueta ou escribir. 3.- Texto, aquí pode escribir unha palabra ou unha frase . Se escribe varias separadas por comas, LIM escolle unha de xeito aleatorio. |
||||||||||||||||||
Ordear imaxes | |||||||||||||||||||
![]() |
Para ordear series de imaxes. Serve para crear series, traballar nocións temporais etc. 1.- Imaxes ( ata 6 ). |
||||||||||||||||||
Pirámide. | |||||||||||||||||||
![]() |
Tipo de páxina na que o usuario deberá escribir palabras segundo a información que se lle ofrece. 1.- Palabras. 2.- Texto informativo. Pódese utilizar a modo de crucigrama. |
||||||||||||||||||
Cadros. | |||||||||||||||||||
![]() |
Este tipo de páxina serve para traballar conceptos espaciais. 1.- Grella para o deseño do debuxo. Prema co rato para marcar/desmarcar un cadro. 2.- Opcións para o usuario: |
||||||||||||||||||
Plantilla. | |||||||||||||||||||
![]() |
Tipo de páxina que permite crear contidos mediante o uso de modelos. 1.- Modelos dispoñibles. Amosan a colocación da imaxe e o texto. 2.- Marco de imaxe. Arrastre unha imaxe ata este marco. 3.- Marco de texto. Escriba ou arrastra un texto. 4.- Cores de fondo e texto. 5.- Campo de resposta. Se escribe neste cadro, o usuario terá que escribir o mesmo texto para que a avaliación sexa correcta. |
||||||||||||||||||
Parellas 2. | |||||||||||||||||||
![]() |
Páxina parafacer asociacións: imaxe-imaxe o imaxe-texto. 1.- Imaxe. 2.- Imaxe asociada. 3.- Texto asociado. 4.- Cores de fondo e tapa. 5.- Tempo máximo para a resolución do exercicio. |
||||||||||||||||||
Fraccións | |||||||||||||||||||
![]() |
Páxina que permite crear actividades de operacións con fraccións. 1.- Imaxe que se utiliza para ilustrar a identificación de fraccións. |
||||||||||||||||||
Fraccións 2 | |||||||||||||||||||
![]() |
Operacións con fraccións xeneradas de xeito aleatorio . 1.-Fracción. |
||||||||||||||||||
Esquema. | |||||||||||||||||||
![]() |
O autor pode elaborar un esquema para presentalo ao usuario. Tamén permite deixar ocos no esquema para crear unha actividade. Por limitacións de espazo, os esquemas só teñen tres niveis. 1.- Forma do esquema. LIM crea Despois dun texto pode escribir: [o] crear un oco no esquema, [un_número] para indicar un salto a ese número de páxina ou [http://...] para introducir unha ligazón a internet. Os saltos e ligazóns a internet aparecen reflectidos no esquema cun cadro pequeno de cor. |
||||||||||||||||||
Ortografía | |||||||||||||||||||
![]() |
Tipo de páxina co que se poden construír actividades de completar palabras.
|
||||||||||||||||||
Identificar imágenes 2 | |||||||||||||||||||
![]() |
Ampliación do tipo de páxina "Identificar imaxes" con maior espazo de texto.
|
||||||||||||||||||
Dictado | |||||||||||||||||||
![]() |
Tipo de páxina para construír actividades de dictado. |
||||||||||||||||||