01 Atención á diversidade |
1. Cada mestre titor, ademais das súas tarefas docentes específicas, realizará, cando menos, as seguintes funcións:
a) Participar no desenvolvemento do plan de acción titorial e nas actividades de orientación, baixo a coordinación do xefe de estudios.
b) Proporcionar no principio de curso, ós alumnos e ós pais, información documental ou, no seu defecto, indicar onde poden consultar todo todo o referente a calendario escolar, horarios, horas de titoría, actividades extraescolares e complementarias previstas, programas escolares e criterios de avaliación do grupo.
c) Coñece-las características persoais de cada alumno a través da análise do seu expediente persoal e doutros instrumentos válidos para conseguir ese coñecemento.
d) Coñece-los aspectos da situación familiar e escolar que repercuten no rendemento académico de cada alumno.
e) Efectuar un seguimento global dos procesos de ensinanza-aprendizaxe dos alumnos para detectar dificultades e necesidades especiais, co obxecto de busca-las respostas educativas adecuadas e solicita-los oportunos asesoramentos e apoios.
f) Coordina-las adaptacións curriculares necesarias para alumnos do seu grupo.
g) Facilita-la integración do alumnado no grupo e fomenta-la súa participación nas actividades do centro.
h) Orienta-los alumnos dunha maneira directa e inmediata no seu proceso formativo.
i) Informa-lo equipo de profesores do grupo de alumnos das características, especialmente naqueles casos que presenten problemas específicos.
l) Coordina-lo axuste das diferentes metodoloxías e principios de avaliación programados para o mesmo grupo de alumnos.
m) De se-lo caso, organizar e presidi-las reunións de avaliación.
n) Coordina-lo proceso de avaliación dos alumnos do seu grupo e adopta-la decisión que proceda referente á promoción dos alumnos dun ciclo a outro, logo de audiencia dos seus pais ou titores legais.
ñ) Atender, xunto co resto do profesorado, os alumnos e alumnas mentres estes permanecen no entro nos períodos de lecer.
o) Colaborar co equipo de orientación educativa e profesional do sector nos termos que estableza o mesmo e a xefatura de estudios.
p) Colaborar cos demais titores no marco dos proxectos educativo e curricular do centro.
q) Orienta-las demandas e inquedanzas dos alumnos e mediar ante o resto de profesores, alumnado e equipo directivo nos problemas que se presenten.
r) Informa-los alumnos do grupo, os pais e os profesores de todo aquilo que lles afecte en relación coas actividades docentes e o rendemento académico, con especial atención ós aspectos e medidas tendentes a facilita-la competencia lingüística dos alumnos e alumnas nas dúas linguas oficiais.
s) Facilita-la cooperación educativa entre os profesores e os pais dos alumnos.
t) Exercer, de acordo co proxecto curricular, a coordinación entre os demais profesores do grupo.
u) Cubri-los documentos oficiais relativos ó seu grupo de alumnos.
v) Controla-la falta de asistencia ou puntualidade dos alumnos, e ter informados ós pais ou titores e o xefe de estudios.
x) Fomenta-la colaboración das familias nas actividades de apoio á aprendizaxe e orientación dos seus fillos.
z) Aqueloutras que se lle puidesen encomendar para o mellor desenvolvemento da acción titorial.